Ahad, 15 April 2012

.. KeKeCeWaAn kU ..


  Hari nie b’trarikh 8/04/2012 aku telah berpisah dngn ZHAFRI AZIZI buat selama-lamanya , tiada kemafan ku buat dia , kerna dia prnah berjanji dia xkn tnggl kn sye !! tpy apa yg telah b’laku .. kata2 nye hnya rekaan semata-mata .. amat perit ATY ini utnk tnggl kn dia pergi , tpy apa kn dia dia telah pergi dri idop ku juga .. YA ALLAH tlong laa keras kn aty aku utnk menerima nya kembali ,, jngn laa prnah kau melembut kn aty ku untk menerima nye .. tpy andai kau melembut kn juga .. aku redha YA ALLAH ,, aku amat b’terima ksih dngn mu keran member aku pelung utnk menerima nya .. agak2 siapa laa gdis yg bertuah yg dia cintai agak nya , aku bahagia bila dia bahagia YA ALLAH .. x pernah sesekali aku ingin membeci nya .. TIDAK PERNAH SEKALI ..
  Mengapa laa harus ada PERCINTAAN dn PENGAKHIRAN PERCINTAAN YA ALLAH .. mengapa ??? aku tdak snggup menerima smua ini sbnar nye .. di dalam aty aku begitu terguris nye aty .. aty ini begitu teruk luke nye smpai kn tidak bole di rawat lgi .. penewar nya hanya laa dia YA ALLAH .. tiada penawar lain .. aku akn sntiasa mengingatinya smpai bila2 .. xkn ku lupa wajah mu dlm ingatan ku dn yang pling PENTING SEKALI ialah SIKAP YNG ADA PADA MU IAITU SWEET .. sye x kn prnh lupa kn !!!
  Semoga awak hppy selalu k , hppy dngn gf bru .. jaga aty dia tau zhafri jngn prnah skit kn aty dia .. syng dia dngn tulus ikhlas bukan untk dipermain kn .. akhir kata dri sya .. I HOPE U HPPY .. SYE SNTIASA DOA KN YG TERBAEK UNTK AWK .. SNTIASA MENDOAA KN YG TERBAEKK ..


TULUS IKHLAS
(NURUL AZHIMA RAHMAD)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan