Sabtu, 17 Mac 2012

.. hArI PeGaKhIrAn kU B'SaMa nYa..




ari nie ,, ari aku dngn dia cslh , aku rasa mungkin dia da xkn dtng dlm idop aku lgi mngkin dia akn m'lupa kn aku .. tpy knpa dia buat aku mcm nie .. apa slah aku !! mngkin aku yg khilaf  .. knpa msty ada PENGAKHIRAN B'CINTA ,, mngapa msty ada YA ALLAH .. aku da xsnggup utnk trima smua nie .. AKU DAA X SNGGUP .. dunia aku gelap tnpa dia .. gelap sngt2 ,, mngkin da xada yg bole meneranginya slain dia YA ALLAH .. knpa kau tdak memakbul kn doa ku untk b'sama nya smpai bila2 YA ALLAH .. mengapa .. aty aku amat sakit sekali menerima semua ini .. begitu sakit sekali .. bagai di hiris2 .. tarikh 17/3/2012 hari perpisahan aku dngn dia ..... amat perit aty ini melepas kn dia pergi .. begitu perit sekali .... !! AKU AKAN SENTIASA MENDOA KN YANG BAIK BUAT MU ZHAFRI AZIZI .. aku sntiasa mendoa kn muuuuu~~~ .. aKu sNtIaSa mEnAnTi mU .. xKn aDa yG lAiN ... TiAdA Yg lAiN ... (T_T)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan