Rabu, 7 Mac 2012

.. rindu kau b ..



 aku merindui mu , bila aku melihat wajah mu di telefon dan gmbr mu .. aku t'rasa amat merindui mu .. aku merasa kau da t'lalu jauh di aty ku ,, apa kerana kau telah menemui gadis yg lebih baik daripada ku .. atau ksih syg mu t'hadap ku sudah ilang begitu sja .. tnpa memberi thu ku zhafri .. aku tidak mhu benda yg ini t'jady lagi .. zhfri , begitu berat aty aku endak melepaskn kau pergi daripada aku !! tpy dngn k'pasrahhan dn kekecewaan yg menimpa diri ku ini , telah merelakn juga ...... mengapa tuhan mempertemukan kita ,, mengapa ???? mengapa arus ada cinta di dunia ini ,, mengapa arus ada TUHAN .. Ya allah , selama ini kau telah memakbulkan doa ku .. aku b'terima kasih pada mu .. tpy .. knpa kau tiadk memakbulkn rindu ku pada nya .. ya allah berikan laa aku kekuatan untk mempertahan kn hubungan yg telah t'bina ini .. tlong aku ya ALLAH ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan